Způsob platby Způsob platby
  • Doručení do celého světa

    Doručení do celého světa

REKLAMACE ZBOŽÍ- POŠKOZENÍ PŘI PŘEPRAVĚ

Zboží předáváme přepravci vždy řádně zabalené a nepoškozené,všechny zásilky odesíláme jako pojištěné a s označením "KŘEHKÉ".

 Přesto však může během přepravy dojít k poškození zboží,za které odpovídá přepravce. Již při přebírání zásilky od přepravce proto věnujte zvýšenou pozornost tomu,v jakém stavu je Vám zásilka doručena-evidentní poškození obalu,promáčkliny,natržení obalu mohou být známkou toho,že se zásilkou nebylo zacházeno šetrně a zboží uvnitř může být poškozené či rozbité.Níže si můžete přečíst,jak v případě poškození zásilky během přepravy postupovat.

SPEDIČNÍ FIRMA PPL

Pokud zásilka při doručení vykazuje nějaké známky poškození a je pravděpodobné, že by obsah mohl být poškozen, máte možnost zásilku převzít s výhradou. Pokud zjistíte, že je zásilka poškozena až po převzetí, jeste povinni toto poškození nahlásit společnosti PPL do 3 pracovních dní.

Pokud obdržíte poškozenou zásilku, je potřeba toto poškození nahlásit společnosti PPL do 3 pracovních dnů od data předání zásilky. Nahlášení škody můžete provést buď prostřednictvím reklamačního formuláře na internetových stránkách PPL v sekci reklamace ( Reklamace | PPL CZ ) telefonicky na čísle 840 775 775 nebo
emailem ( info@ppl.cz ). Vždy je potřeba uvést kompletní adresu doručení, telefonický kontakt, číslo reklamované zásilky a co bylo poškozeno, případně obsah zásilky. Následně Vás bude společnost PPL kontaktovat ohledně sepsání zápisu o škodě. Se zásilkou nesmí být manipulováno a to včetně výplní a dalšího obsahu balení do doby, než dojde k dokumentaci škody.

Pokud byl sepsán zápis o škodě a zásilku společnost PPL vyzvedla, bude škodní událost dále řešit s odesílatelem této zásilky. Po sepsání zápisu o škodě nás kontaktujte a bude s Vámi domluven další postup,jako je odeslání nové zásilky (pokud je to např. vzhledem ke skladovým zásobem možné) nebo vrácení peněz,pokud již bylo zboží zaplaceno.