Reklamační řád
je neoddělitelnou součástí kupní smlouvy. Reklamační řád je platný pro výrobky zakoupené u společnosti Clarisima, s.r.o.,Na bateriích 23,162 00 Praha 6. Korespondenční a kontaktní adresa: Clarisima s.r.o., Na Dračkách 405/49, 162 00 , Praha 6 .
1.) Prodávající poskytne kupujícímu informace o nakupovaném zboží, jeho účelu použití a jeho základních užitných vlastnostech. V případě použití zboží k jinému účelu, než bylo vyrobeno nebo při požadavku vyšších užitných vlastností než jsou stanoveny, nese riziko následného použití kupující.
2.) Kupující v době převzetí zboží je povinen provést množstevní a kvalitativní přejímku a posoudit, zda se nevyskytují zjevné vady zjistitelné v okamžiku převzetí zboží. V případě zjištění odchylky při přejímce uplatní kupující neprodleně reklamaci vůči prodávajícímu.
3.) V ostatních případech zjištění odchylky dodávky z množstevních nebo kvalitativních důvodů proti požadavkům specifikovaným v KS, zjistitelných po porušení originálního balení zboží, uplatní kupující neprodleně reklamaci písemnou formou vůči prodávajícímu.
4.) Reklamační požadavek musí obsahovat :
- specifikaci vadné dodávky = druh, objednací kód, číslo faktury
- popis druhu vady ve zboží
- určení rozsahu vady popř. reklamovaný výrobek s vadou
- kupující zároveň uplatní nárok z vad v souladu s platnými právními předpisy (obch.zákoník) ( V případě že zasíláte reklamaci balíkem, prosíme o jeho označení „Reklamace“).
5.) Kupující je povinen poskytnout reklamované výrobky pro účel posouzení a fyzické kontroly reklamace prodávajícím, nejdéle však po dobu jednoho měsíce od uplatnění písemného reklamačního nároku nebo zašle reklamovaný výrobek včetně požadované dokumentace na výše uvedenou adresu.
6.) Prodávající se vyjádří k reklamaci ve lhůtě do jednoho měsíce od uplatnění reklamačního nároku.
7.) Prodávající na základě posouzení a uznání reklamace provede výměnu za bezvadné zboží nebo opravu, nebo kupující obdrží přiměřenou slevu zceny, anebo se obě strany dohodnou na jiném řešení.
8.) Prodávajícím budou vyřizovány reklamace uplatněné podle bodu 4.) nejpozději do 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím v případě výskytu vad.
9.) Zboží rozbité při přepravě je nutné reklamovat ihned po doručení u přepravce! Poničený balík při přepravě reklamujte rovnou při dodání poštovnímu doručovateli nebo doručovateli PPL. Výrobky rozbité při přepravě vyfotografujte v průběhu rozbalování a zašlete nám fotografie jako podklad pro reklamaci.
Ostatní ujednání:
© 2015 ShopName / design and code PrestaProfi